Quantcast
Browsing all 10 articles
Browse latest View live

Riserva Wine Spa @ Hotel Ramada, Oradea

Dupa cum probabil ati vazut pe conturile de social media (facebook si instagram), zilele trecute am participat la deschiderea oficiala a primului wine spa din Romania: Riserva Wine Spa in cadrul...

Greece Wine Trip – Ziua 2: Voroina

Cea de-a doua zi a excursiei organizata de Greka Terra la cramele din nordul Greciei a fost una cat se poate de productiva. Dupa ce am vizitat crama Biblia Chora si am luat pranzul la taverna En Plo de...

Greece Wine Trip – Ziua 3: Boutari

Pentru cea de-a treia zi a excursiei organizata de Greka Terra in nordul Greciei aveam programate vizitarea a doua crame: Boutari si Kir-Yianni, ambele situate in regiunea viticola Naoussa, localizata...

Greece Wine Trip – Ziua 3: Kir-Yianni

Excursia vinoasa pe la cramele din nordul Greciei, organizata de Greka Terra (importator de vinuri si alte bunatati grecesti in Romania) a continuat in cea de-a treia si ultima zi cu vizitarea cramei...

Clik here to view.

E #Gramma cand #VinlaIasi!

Pe final de mai, adica in urma o luna – da, stiu, ma mobilizez din ce in ce mai greu sa scriu in ultima vreme – am fost intr-un fel de city-break la Iasi, impreuna cu o grammada bloggeri faini de...

#WinesofTransylvania ziua 1 – La Salina, Sarea-n Bucate

14:11. Dupa exact trei ore de mers si 200 de km, scoteam din contact cheile masinii pe care tocmai o parcasem in apropierea cramei La Salina. E prima oprire din turneul #WinesofTransylvania, ce are ca...

#WinesofTransylvania ziua 2 – Domeniile Boieru

A doua zi a turei #WinesofTransylvania a debutat in forta, cu un mic dejun cat se poate de ardelenesc, gatit in spiritul locului de restaurantul Sarea-n Bucate, de la care nu au lipsit ingredientele...

#WinesofTransylvania ziua 3 – Crama Casa Apoulon, Crama Telna

Pe langa vizitarea producatorilor de vinuri de talie mare si mijlocie, unul din scopurile turei #WinesofTransylvania a fost acela de a ajunge la acei producatori mici, ale caror vinuri se gasesc cu...

#WinesofTransylvania ziua 4 – Jidvei

E 7 si ceva. De la fereastra hotelului la care ne-am cazat in Alba-Iulia, privesc cum orasul se trezeste la viata. O dimineata mohorata de vineri. E sfarsitul lui august, dar putea fi la fel de bine...

Ce să comanzi la MEATic Restaurant, Oradea

Au trecut mai bine de 2 saptamani de la deschiderea restaurantului MEATic din Oradea si probabil ca manati de pofta pe care ca v-am facut-o pe facebook si instagram cu fotografiile preparatelor din...

Browsing all 10 articles
Browse latest View live

Latest Images

Pangarap Quotes

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.